گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه انعطاف پذیر
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 20 مرداد 1397
    
تعداد بازدید: 1546
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/5/20

بعد از تغییر ظاهر گوشی های هوشمند و ارائه گوشی ها با صفحه ی بینهایت شرکت ها به ارائه گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر دست زدند ،برند های مختلف در تلاشند که پیش از بقیه این گوشی های هوشمند را به بازار ارائه دهند.در خبر های قبلی اعلام شد که هوآوی قصد دارد گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر را قبل از سامسونگ به بازار عرضه کند،اما سامسونگ هم بیکار ننشسته و تلاش میکند تا از بقیه برند ها پیشی بگیرد.در آخرین  

انتظار می‌رود سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد طراحی‌های متفاوتی از گوشی‌های هوشمند باشیم. سال ۲۰۱۹، احتمالا سال معرفی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر است.

کره‌ای‌ها می‌خواهند اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ بسیار باریک باشد و حتی در حالت جمع شده نیز ضخیم‌تر از 10 میلی‌متر نشود؛ چرا که استاندارد ضخامت پرچمداران امروزی همین حدود است و اهالی کوپرتینو، به عنوان مثال، توجه ویژه‌ای به این فاکتور دارند. از آنجایی که شعاع خمیدگی دستگاه فضایی حدود 3 میلی‌متر را اشغال می‌کند، بنابراین گوشی افسانه‌ای کره‌ای‌ها باید در حالت عادی 4 میلی‌متر ضخامت داشته باشد!

برای رسیدن به این هدف سامسونگ باید از بهترین قطعات در داخل گوشی بهره گیرد، چرا که کمتر گجتی این روزها با ضخامت 4 میلی‌متری تولید می‌شود. از طرفی اگر فاکتور ضخامت توسط مهندسان کره‌ای نادیده گرفته شود، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نمی‌تواند یک محصول فوق‌العاده لوکس و خاص شود. موضوع بعدی مربوط به دوام محصول است؛ قطعات قدرتمند به راحتی خم نمی‌شوند. به عنوان مثال ماده چسبنده‌ای که سازندگان از آن جهت اتصال صفحه نمایش به بدنه استفاده می‌کنند باید بسیار بسیار انعطاف‌پذیر باشد و دوام بالایی نیز داشته باشید. به هر حال قرار است این گجت هوشمند در طی سالیان سال خم و باز شود.گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ شبیه به کیف پول از وسط تا می‌شود. در این‌صورت وقتی گوشی در حالت تاشده قرار دارد؛ نمایشگر ثانویه‌ی کوچکتری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. این نمایشگر کوچک، ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و سایر اطلاعات مفید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید که دوربین اصلی گوشی نیز در قسمت تاشده و نیمه‌ی دیگر دستگاه قرار خواهد داشت.

Samsung از سال ۲۰۱۴ میلادی، درباره‌ی طراحی و تولید گوشی هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر صحبت می‌کند؛ اکنون بعد از چند سال قصد دارد محصول خود را به بازار عرضه کند. حال که سامسونگ در تلاش است تا گوشی انعطاف‌پذیر خود را به بازار عرضه کند، این گوشی هوشمند رقبایی در بازار دارد و کره‌ای‌ها یکه‌تاز این میدان نیستند.

پیشتر گفته شده بود که گوشی انعطا‌ف‌پذیر سامسونگ با قیمت بالایی به بازار عرضه خواهد شد؛ همین مساله رقابت تنگاتنگی را برای سامسونگ با شرکت‌هایی همچون Xiaomi که در بازار تولید گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر وارد شده است، ایجاد می‌کند. پیشتر گفته شده بود که شیائومی و اوپو وارد عرصه‌ی رقابت تولید گوشی‌ انعطاف‌پذیر می‌شوند. از سوی دیگر با توجه به محدوده‌ی قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند شیائومی، پیشتر گفته شده بود که قیمت گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ دو برابر قیمت گوشی‌های انعطاف‌پذیر شیائومی و اوپو خواهد بود. باید ببینیم آیا واقعا سامسونگ زودتر از سایر رقبا، گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را روانه بازار خواهد کرد یا خیر؛ و در رقابت بر سر قیمت، کدام شرکت می‌تواند پیروز میدان بازار باشد؟

سیستم اعلام حریق-اعلام حریق-سیستم اعلام حریق در شیراز-اعلام حریق در شیراز-سیستم اعلام حریق تسلا

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.