شناسایی تماس های مزاحم توسط آیفون
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 22 مهر 1397
    
تعداد بازدید: 446
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/7/22
منبع : www.mehrnews.com

اپل حق امتیاز اختراع فناوری را ثبت کرده که تماس های مزاحم را ردیابی می کند و می تواند به طور خودکار به آنها پاسخ دهد.

به نقل از دیلی میل، به زودی گوشی های آیفون قبل از دریافت تماس رباتیک به کاربر هشدار می دهند.

اپل به تازگی حق امتیاز اختراع فناوری را ثبت کرده که به طور خودکار تماس مزاحم را ردیابی می کند و می تواند روی نمایشگر آیفون پیام هشدار بفرستد.

این در حالی است که هفته گذشته گوگل اعلام کرد قابلیت جدید Call Screen را در موبایل های جدید پیکسل۳ ارائه کرده است. موبایل های مذکور با کمک این قابلیت می توانند به طور خودکار تماس های ناخواسته را پاسخ دهند یا از آنها اجتناب کنند.

به هرحال اپل این حق امتیاز را در آوریل ۲۰۱۵ میلادی ثبت کرده، اما روز پنج شنبه منتشر شده است. در این حق امتیاز اپل سیستمی را توضیح می دهد که در آن موبایل  تماس های ورودی را بررسی می کند تا از اصلی یا جعلی بودن آنها اطمینان حاصل کند.  

این سیستم اطلاعات مانند عوامل شناسایی تجهیزات شبکه، سرور و همین طور اطلاعات روتر را جستجو می کند. در نهایت هشداری برای صاحب موبایل ارسال می کند یا تماس را مسدود می کند.

البته اپل حق امتیاز ایده های متعددی را ثبت می کند که هیچ کدام از آنها هیچ گاه ابداع نمی شوند. بنابراین مشخص نیست این ایده اصلی هیچگاه ساخته شود یا خیر.

دوربین مداربسته-دوربین مداربسته هایک ویژن-سیستم اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق تسلا-ردیاب خودرو-جی پی اس-هوشمندسازی ساختمان-ساختمان هوشمند-تاسیسات برق و روشنایی-اعلام حریق در شیراز-دوربین مداربسته در شیراز-ردیاب خودرو در شیراز

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.