زمان رونمایی از تلویزیون قابل انعطاف ال جی نزدیک است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 14 آبان 1397
    
تعداد بازدید: 587
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/8/14
منبع : http://www.shahrekhabar.com

ال جی گزارش داده است که در نمایشگاه CES ژانویه 2019 از تلویزیون جدید OLED خود که قابل انعطاف و لمسی است رونمایی خواهد کرد.


دوربین مداربسته هایک ویژن - جی پی اس
طبق اطلاعاتی که در این گزارش امده است، بر اساس اسناد داخلی دیده شده به نظر می رسد که ال جی محصولات مختلفی را در این نمایشگاه رونمایی کند که به جز اطلاعات در مورد ظاهر این محصولات، جزئیاتی دیگری در آن خصوص قید نشده است.

به طور پیش فرض، تلویزیون های OLED قابل انعطاف ال جی در نمایشگاه CES عرضه خواهند شد. البته این شرکت اولین بار تکنولوژی صفحه نمایش منعطف را در همان رویداد در سال 2016 معرفی کرده بود. طبق گفته ال جی یکی از بزرگترین مزیت ‌های چنین محصولی، امکان جمع کردن و مخفی‌ سازی آن در اوقاتی است که از آن استفاده نمی ‌شود. این می تواند برای جابجایی تلویزیون های بزرگ از خانه ای به خانه دیگر نیز مفید باشد.

 


جابجایی و حمل و نقل راحت
علی رغم دستاوردهای بزرگ تولیدکنندگان در عرصه تلوزیون ‌ها طی سال‌های اخیر، هنوز هم کسانی که در خانه‌ های کوچکی زندگی می‌کنند، از فضای اشغالی تلویزیون خود ناراضی هستند. بدین ترتیب افراد می‌توانند صفحه نمایش انعطاف پذیر تلوزیون خود را هر زمان که بخواهند باز یا جمع کنند. در حالت جمع شده این تلویزیون می تواند اطلاعاتی مربوط به آب و هوا و ساعت را نشان دهد و یک ظاهر جذاب برای دکور منزل نیز فراهم کند.

ال جی پیشتار صنعت اولد

ال جی سال هاست در زمینه تلویزیون های OLED پیشتاز است و بزرگترین پنل های اولد را در دنیا می سازد. اکنون این شرکت دست روی نوع انعطاف پذیر گذاشته که می تواند لوله شود. به نظر می رسد که این محصول اکنون در حالت آماده به بازار است و ال جی برنامه آن را برای رونمایی رسمی در CES 2019 چیده است.


عرضه تلویزیون قابل انعطاف ال جی


بنابراین سال 2019 سالی است که ال جی تلویزیون های قابل انعطاف خود را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این تکنولوژی اکنون دنیا را تسخیر کرده و بسیاری از شرکت ها از جمله هوآوی، سامسونگ و اپل به دنبال تولید کردن گوشی با صفحه نمایش قابل انعطاف هستند. ال جی نیز حرکت هایی را در این زمینه آغاز کرده اما به نظر می رسد که عجله ای در این خصوص ندارد و فعلا به فکر تلویزیون های اولد قابل انعطاف خود است.

برخی نمایشگاه CES2019 را محفلی برای معرفی تکنولوژی محصولات انعطاف پذیر می دانند و باید منتظر رونمایی این محصولات در نمایشگاه فوق الذکر باشیم.

سیستم اعلام حریق - اعلام حریق - اعلام حریق در شیراز - دوربین مدار بسته - ردیاب خودرو - ردیاب خودرو در شیراز - جی پی اس خودرو - تاسیسات برق و روشنایی - تاسیسات برق و روشنایی در شیراز - اعلام حریق تسلا - سیستم اعلام حریق تسلا -هوشمندسازی ساختمان - ساختمان هوشمند - هوشمند سازی بی سیم

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.