به روزرسانی جدید و فوق العاده جذاب اینستاگرام
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 27 آبان 1397
    
تعداد بازدید: 559
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/8/27
منبع : kalasoda.com

به تازگی خبری در مورد اینستاگرام و به روزرسانی جدید و فوق العاده این شبکه اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد از افزونه بی نظیری برای این اپلیکیشن رونمایی شده است.


دوربین مداربسته هایک ویژن - جی پی اس

برنامه اینستاگرام تلاش کرده تا ویژگی ها و افزونه های جدیدی را به برنامه کنونی خود اضافه کند. کاربران به زودی می توانند از طریق ویدئوهایی که در پست های صفحه اصلی خود می بینند خرید داشته باشند. این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا خیلی بهتر از گذشته از این اپلیکیشن خرید داشته باشند.

ویژگی های این افزونه جدید
این بخش خرید جدید که به ویدئوها اضافه شده خیلی شبیه فروشگاه های آنلاین است ولی با این تفاوت که با کالاهایی همراه است که شما از آنها را می پسندید. این کالاها به بهترین شکل ممکن کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کاربران می توانند به راحتی آن را انتخاب و خریداری کنند. این قضیه می تواند برای کاربران جذاب باشد. فقط بعضی از پست های اینستاگرام این قابلیت را دارا هستند. اینستاگرام به تازگی این قابلیت را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. حالا کاربران با این قابلیت که به بخش ویدئوها ، پست ها و استوری اضافه شده می تواند در نوع خود جالب توجه و چشمگیر باشد.

بالاتر رفتن کیفیت پیج های کسب و کار
تمام این اکانت های کسب و کار با تغییرات زیادی در طراحی خود همراه بوده اند که تنها کافیست کاربر روی گزینه Shop کلیک کرده و از پیج موردنظر خرید خود را انجام دهید. این عملیات باعث می شود تا پیج کسب و کار شبیه به سایت های فروش آنلاین شوند و این موضوع می تواند خود یک قدم رو به جلو محسوب شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.به روزرسانی اخیر اپلیکیشن اینستاگرام:


1- فیلترهای صورت:
یکی از جذاب‌ترین قابلیت های جدید اینستاگرام فیلترهای صورت متنوع آن است که با استفاده از آن‌ها به هیچ برنامه ویرایش تصویر دیگری نیاز نخواهید داشت. فیلترهای صورت اینستاگرام همانند مورد مشابه آن در اسنپ چت در بخش استوریز قابل استفاده بوده و به کمک آن‌ها می‌توان صورت خود را با افزودن اشیا مختلف، به حالت‌های بسیار خنده‌داری درآورد.

2- قابلیت Rewind:
Rewind یکی دیگر از قابلیت های جدید اینستاگرام است که فقط در استوریز می‌توان از آن استفاده کرد. کاربران امیدوارند به زودی از این امکانات جدید به صورت مستقیم برای بارگذاری ویدیو و یا عکس استفاده کنند، اما هیچ تضمینی برای تحقق آن وجود ندارد.

3- قابلیت Hashtag:
از دیگر امکانات جدید اینستاگرام باید به امکان افزودن استیکر به هر استوری اشاره کرد. در ادامه می‌توان بر روی این استیکر یک هشتگ دلخواه نوشت. این استوری به وسیله هشتگ نوشته شده با دیگر تصاویر دارای همین هشتگ دسته‌بندی خواهد شد. بهتر است برای جلوگیری از شلوغ شدن تصویر از قرار دادن چندین هشتگ خودداری کنید.

4- برس پاک کن جدید:
بیشتر قابلیت های جدید اینستاگرام به بخش استوریز مربوط می‌شوند. اکنون یک قلم جدید برای طراحی به این بخش اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید تصاویری هنرمندانه ایجاد کنید.

5- ذخیره و یا نشانه گذاری تصاویر و ویدیوها:
وقتی حین مرور صفحات مختلف با یک عکس دلخواه مواجه می‌شوید می‌توانید آن را برای مشاهده‌ و یا استفاده‌های بعدی، به روش‌هایی مختلف در گوشی موبایل خود ذخیره کنید. اکنون نیاز به انجام این کار از بین رفته است، چرا که می‌توان تصاویر را به راحتی نشانه‌ گذاری کرد و در زمان‌های بعدی در داخل خود اینستاگرام به آن‌ها دسترسی داشت. به عقیده بسیاری از کاربران، قابلیت نشانه گذاری تصاویر در اینستاگرام، ورژن توسعه یافته شبکه اجتماعی پینترست است.

6- امکان ساخت آلبوم:
همیشه گفته شده یک تصویر بهتر از هزاران کلمه یک موضوع را نقل می‌کند، به همین دلیل برای نقل یک داستان مفصل باید از چند عکس استفاده کنید. به لطف امکان ساخت آلبوم در اینستاگرام و قرار دادن چندین عکس و ویدیو در کنار یکدیگر و در ادامه منتشر کردن تمامی آن‌ها در قالب یک پست، همیشه تصاویر و ویدیوهای شما مرتب و منسجم باقی می‌مانند.

7- استفاده از برنامه به صورت آفلاین:
امکان استفاده آفلاین از اینستاگرام قابلیتی است که تنها در دسترس کاربران اندرویدی قرار دارد. البته تمامی دستگاه‌های اندرویدی نیز قادر به اجرای آن نیستند و سیستم عامل باید حتما نسخه 7.0 نوقا و به بعد باشد.

8- اپلیکیشن دسکتاپ اینستاگرام:
اگرچه مدت‌هاست می‌توان از طریق دسکتاپ و با استفاده از مرورگر وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شد، اما اپلیکیشن تحت وب این شبکه اجتماعی قابلیت‌های بسیار کمی داشته و به عنوان نمونه نمی‌توان استوری‌ها را در آن مشاهده کرد و یا به دیگر کاربران دایرکت فرستاد. خوشبختانه مدتی است اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت عرضه شده و می‌توان آن را هم بر روی دسکتاپ و هم بر روی گوشی موبایل ویندوزی استفاده کرد.

9- متد احراز هویت دو مرحله ای:
با توجه به افزودن شدن قابلیت های جدید اینستاگرام ، روز به روز اطلاعات بیشتری از خود را در حساب کاربری‌تان بارگذاری می‌کنید، پس حفظ حریم خصوصی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. متد احراز هویت دو مرحله‌ای یک سد امنیتی است که تمامی سرویس‌ها به منظور ایمن‌سازی اکانت‌های کاربران خود باید آن را پیاده‌سازی کنند. اینستاگرام در یکی از به‌روزرسانی‌های اخیر این قابلیت را به سرویس خود اضافه کرد.

10- ارسال پیام دارای قابلیت از بین رفتن خودکار:
بعد از مدت‌ها درخواست کاربران، اینستاگرام مجبور شد یکی دیگر از قابلیت‌های اساسی اسنپ چت را به شبکه اجتماعی خود بیاورد. امکان ارسال پیام‌های دارای قابلیت از بین رفتن خودکار نخستین چیزی بود که اسنپ چت را نزد کاربران محبوب کرد.

سیستم اعلام حریق - اعلام حریق - اعلام حریق در شیراز - دوربین مدار بسته - ردیاب خودرو - ردیاب خودرو در شیراز - جی پی اس خودرو - تاسیسات برق و روشنایی - تاسیسات برق و روشنایی در شیراز - اعلام حریق تسلا - سیستم اعلام حریق تسلا -هوشمندسازی ساختمان - ساختمان هوشمند - هوشمند سازی بی سیم

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.