کاربردی ترین اپلیکیشن های اپل
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 13 مرداد 1398
    
تعداد بازدید: 1156
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/5/13
منبع : www.isna.ir

با توجه به این که برخی از نرم افزارهای ارائه شده در فروشگاه های آنلاین از نرم افزار های اختصاصی اپل بسیار کاربردی تر و بهتر بوده است . ما در اینجا به معرفی برنامه های میتوانند جایگیزین مناسبی برای اپلیکیشن های اختصاصی اپل باشند میپردازیم لیست این اپلیکیشن ها توسط وب سایت بیزینس اینسایدر معرفی شده است.

 

سیستم اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق در شیراز-سیستم اعلام حریق در شیراز-دوربین مداربسته-دوربین مداربسته در شیراز

با توجه به این که برخی از نرم افزارهای ارائه شده در فروشگاه های آنلاین از نرم افزار های اختصاصی اپل بسیار کاربردی تر و بهتر بوده است . ما در اینجا به معرفی برنامه های میتوانند جایگیزین مناسبی برای اپلیکیشن های اختصاصی اپل باشند میپردازیم لیست این اپلیکیشن ها توسط وب سایت بیزینس اینسایدر معرفی شده است.

استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای به جای اپل موزیک:

نرم افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید ، ios، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این اچازه را می دهد تا به صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی ،به صورت آنلاین موسیقی های مورد علاقه خود را جست و جو کرده و به آنها گوش بسپارند . بدون شک ،کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا میشود،از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار میروند . اپلیکیشن اسپاتیفای در سال 2006 میلادی در سوئد تاسیس و راه اندازی شد و از آن سال تاکنون نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون ها کاربر موبایل را به خود جلب کند و موجب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی های مورد نظرشان شود.از بزرگترین رقبای اسپاتیفای ،می توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازار های مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده اند.

استفاده از نرم افزار ماکروسافت اکسل به جای Numbers:

اپلیکیشن که به منظور توسعه ،ساخت و نوشتن صفحات گسترده طراحی داده شده است ،به صورت اختصاصی جهت استفاده کاربرن دستگاه های آیفون ، آی پد تاچ عرضه و ارائه شده است.کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این اپلیکیشن به صورت تخصصی ، اعداد و ارقام مورد نظر خودرا وارد صفحه گسترده کرده و تنها با اشاره انگشتان خود، به مدیریت آن ها بپردازند. این در حالیست که میکروسافت اکسل که از سوی شرکت ماکروسافت در ابتدا برای کاربران ویندوز طراحی شد، از قابلیت های بسیار وسیع برخوردار شده است و به کاربران این امکان را میدهد تا به صورت بسیار حرفه ای کار خود را انجام دهند.

استفاده از پاورپوینت به جای Keynote:

نرم افزار اختصاصی اپل به منظور ارائه اسلایدها Keynote نام دارد که رد اصل همان کار مایکروسافت پاورپوینت را می کند تنها برای محصولات و دستگاه های تئسعه داده شده توسط اپل همچون آیفون و آی پد کار می کند. یکی از برتری های استفاده از نرم افزار پاورپوینت آن است که در صورت ساخت یک ارائه و اسلاید ،در همه دستگاه ها قابل استفاده و ویرایش خواهد بود و آنها بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های جدید، می توانند فایل های مربوطه را ویرایش کنند.

استفاده از ویدئوشاپ به جای iMovie:

اپلیکیشن iMovie یک نرم افزار اختصاصی اپل برای ویرایش فایل های ویدیویی و فیلم به شمار می رود که بنابر گفته های کارشناسان ،بهتر از کاربران محصولات اپل نظیر آیفون از نرم افزار ویدئوشاپ استفاده کنند.آنها برا این باورند که اپلیکیشن ویدئوشاپ بسیار بهتر از iMovie اپل توسعه داده شده است.


استفاده از نرم افزار MyFitnessPal به جای Health:

کاربرانی که به استفاده از برنامه های تناسب اندام و سلامتی علاقمندند، بنابر توصیه خیل عظیمی از کاربران گوشی های آیفون بهتر است به جای برنامه Health اپل ، از اپلیکیشن MyFitnessPal استفاده کنند.

استفاده از نرم افزار مایکروسافت ورد به جای Pages:

مایکروسافت آفیس ورد همواره یکی از برنامه های کاربردی مورد استفاده کاربردی مورد استفاده کاربران رایانه و گوشی های هوشمند محصوب می سود که همواره نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه توسط کاربران ترجیح داده می شود.

استفاده از گوگل کروم به مرورگر اینترنتی سافاری:

مرورگرهای اینترنتی همواره یکی از نقاط قوت و ضعف سیستم عامل های توسعه داده شده توسط غول های تکنولوژی همچون گوگل و اپل به شمار می روند که به گفته کاربران ، مرورگر کروم نسبت به سافاری اپل از قابلیت های بهتر و بیشتری برخوردار است.

استفاده از نرم افزار Dark Sky به جای Weather :

کاربران اخیرا در  گزارشی اعلام کرده اند که اپلیکیشن پیش بینی وضعیت آب و هوای Dark Sky از برنامه اختصاصی مشابه تحت عنوان Weather بسیار بهتر است و در بسیاری از مواقع پیش بینی های دقیق تری از آب و هوا به آنها ارائه داده است.

استفاده از گوگل مپ به جای اپل مپ:

اپلیکیشن اپل مپ برنامه مخصوص اپل برای نشان دادن نقشه و جهت های جغرافیایی برای دستگا های الکترونیکی اپل با سیستم عامل مبنی بر آی او اس است و همانند نقش جغرافیایی گوگل مپ به کاربران اجازه می دهد مسیرهای مدنظر خود را از طریق سیستم موقعیت یاب ناوبری پیدا کنند.براساس گزارش های منتشر شده از سوی کاربران، میزان رضایت مندی از گوگل مپ نسبت به اپل مپ بسیار بیشتر بوده است.

استفاده از گوگل کلندر به جای تقویم اپل:

 اپلیکیشن تقویم اختصاصی توسعه داده شده توسط گوگل از سوی کاربران نسبت به تقویم اپل ترجیح داده شده است چرا که به عقیده آنها، دارای قابلیت های بهتر و رابط کاربری مناسب تری است.

 ردیاب خودرو-gps-هوشمندسازی ساختمان-ساختمان هوشمند در شیراز

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.