ردیاب پاور بانکی

ردیاب پاور بانکی با مدل تجاری pr3  محصولی جدید در سبد کالاهای شرکت دراک می باشد

این محصول با هدف رفع نیاز کارکرد طولانی مدت قابلیت ردیابی طراحی گردیده است.همانگونه که از نام آن پیداست ،این محصول یک ردیاب چند منظوره می باشد و علاوه بر کاربرد به عنوان ردیاب، از آن جهت شارژ کردن تلفن همراه با باتری پاور بانک نیز میتوتن استفاده کرد.

طراحی این ردیاب در قالب پاور بانک بستر مناسبی را جهت مصارف امنیتی پدید آورده است که با استقبال کم نظیری در میان مصرف کنندگان مواجه گردید.دارا بودن سنسور تشخیص حرکت،با کارایی مدیریت ارسال اطلاعات و کاهش مصرف انرژی،مدت زمان کارکرد بسته به نوع استفاده کاربر و تنظیمات حداکثر 30 روز ،مسیر یابی دقیق و قابلیت شنود این محصول سبب شده است که ردیاب پاوربانکی یک محصول ایده آل جهت بسیاری از مصارف شناخته و مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشترین موارد مصرف ردیاب پاوربانکی چیست؟

شاید بتوان به عنوان اولین و پرکاربردترین مورد استفاده ردیاب پاور بانکی به موقعیت یابی افراد و خودرو ها بصورت کاملا نامحسوس اشاره نمود.کمتر شخصی را میتوان یافت که با دیدن ظاهر این پاوربانک بتواند در مورد ماهیت اصلی آن (ردیاب) تصوری داشته باشد و این مزیت مهمی برای این ردیاب پدید آورده که براحتی با قرار دادن آن در کیف و چمدان و خودرو میتوان برای ردیابی استفاده نمود و در صورت سرقت کیف و چمدان و یا خودرو با توجه به کم بودن احتمال شناسایی آن به عنوان ردیاب توسط سارقین خیلی سریع به موقعیت مکانی سارقان دسترسی پیدا کرد.

دومین مورد استفاده این محصول برای صاحبان مشاغلی می باشد که با کرایه خودرو و وسایلی این چنینی سر و کار دارند و یا جز مدیران یک شرکت یا سازمان هستند که از استفاده شخصی کارمندانشان از خودروهای شرکت شاکی بوده و یا نیاز به نظارت کارمندان در زمان ماموریتشان دارند. برای رفع چنین مشکلاتی کافی است این ردیاب را در داشبورد،صندوق عقب و یا مکانی دیگر به صورت مخفی قرار دهند و پس از آن با استفاده از تلفن همراه خود ، اپلیکیشن اندروید شرکت دراک و یا سامانه ردیابی دراک به گزارشاتی چون مسیریابی آنلاین،میزان سرعت خودرو،مسافت طی شده و مدت زمان توقف در هر مکان و بسیاری گزارشات دیگر از دست دسترسی داشته باشند.

همچنین در صورت تمایل به استفاده از قابلیت شنود دستگاه میتوانند شنودی از محیط قرارگیری ردیاب در آن دریافت نمایند.

قابلیت های ردیاب پاوربانکی

قابلیت تشخیص وضعیت رومینگ و مدیریت ارسال اطلاعات

قابلیت کار با انواع اپراتورهای تلفن همراه

دارای حافظه داخلی در مواقع عدم پوشش دهی آنتن

دارای الگوریتم هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان،مسافت و زاویه چرخش

دارای نرم افزار اندروید با امکانات آنلاین و افلاین متعدد

دارای وزن سبک و قابل حمل آسان

دارای باتری 6000 میلی آمپری با قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک

مدت زمان کارکرد بسته به نوع استفاده و تنظیمات حداکثر 30 روز

قابلیت تعریف محدوده شخصی و اعلام خروج از محدوده مورد نظر از طریق پیامک

دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

ردیاب پاوربانکی در شیراز-ردیاب خودرو در شیراز-ردیابی خودرو در شیراز-جی پی اس در شیراز-ردیاب در شیراز-ردیاب آهن ربایی در شیراز-ردیاب سنسور دما-ردیاب کامیون در شیراز-نماینده ردیاب در شیراز-شرکت ردیاب در شیراز




نام و نام خانوادگی :
 
شماره تماس :
 
ایمیل :
 
تعداد درخواستی :
 

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.