آمپلی فایر رو میزی هشت کانال S.O.S مدل JX600-8

آمپلی‌فایر یک دستگاه الکترونیکی است که جهت تقویت سیگنال‌های صوتی، حذف نویز و بهبود کیفیت و قدرت صدا، به کار می‌رود. این دستگاه در چندین مدل دیواری، رومیزی، پایه‌دار و... وجود دارد. انتخاب آمپلی‌فایر مناسب بستگی به نیاز کاربر و محل مورداستفاده دستگاه دارد.

آمپلی‌فایرهای رومیزی برای فضاهایی مناسب است که امکان نصب آمپلی‌فایر توکار وجود ندارد یا نیاز به جابه‌جایی دستگاه به علت اجاره‌ای بودن فضا و... می‌باشد. همچنین باتوجه‌به اینکه معمولاً آمپلی‌فایرهای رومیزی توان خروجی بالاتری نسبت به نمونه‌های دیواری دارند، در مکان‌هایی که نیاز به صدای قوی‌تر وجود دارد از این مدل دستگاه پخش موسیقی استفاده می‌گردد.

 کمپانی SOS بعنوان یک شرکت قدرتمند در زمینه محصولات صوتی، آمپلی‌فایرهای رومیزی حرفه ای سری JX600 را در سه نوع چهار کانال، شش کانال و هشت کانال عرضه کرده است. ویژگی های کلی این دستگاه ها مشابه بوده و تفاوت آنها در تعداد اسپیکر، تعداد میکروفن و ابعاد می‌باشد.

آمپلی‌فایر رومیزی هشت کانال با مدل JX600-8 دارای یک صفحه‌نمایش جهت مشاهده تنظیمات و هشت خروجی با توان هر کانال 50 وات است. می­توان اسپیکرهای سقفی و دیواری اهمی را به این آمپلی‌فایر متصل نمود. ولوم هر زون این آمپلی‌فایر بصورت مجزا قابل تنظیم است و به وسیله هشت دکمه ولوم تعبیه شده روی دستگاه، قابل کنترل می‌باشد. این ویژگی باعث میشود بتوان در طراحی سیستم صوتی، زونهای مجزا ولی متمرکز ایجاد کرد.

آمپلی فایر 8 کانال رومیزی SOS رکمونت بوده و میتوان آن را در رک نصب کرد.

نکته قابل‌توجه در خصوص تنظیم ولوم در آمپلی‌فایرهای رومیزی SOS این است که کارخانه به‌صورت پیش‌فرض ماکزیمم صدای هر زون را بر روی 20 تنظیم کرده است. جهت رساندن ولوم دستگاه به حداکثر قدرت خود بایستی از کلید next (کلید سمت راست و نزدیکترین کلید به دکمه های ولوم)، توان ماکزیموم را بالابرد. میزان صدای تنظیم شده از طریق نمایشگر قابل مشاهده می‌باشد.

آمپلی‌فایر دیواری هشت کانال SOS دارای و ورودی‌های بلوتوث، USB و  AUXمی‌باشد. همچنین قابلیت پخش از کانال های رادیویی را دارد و آنتن FM به همراه دستگاه عرضه می‌گردد.

این دستگاه قابلیت اتصال سه میکروفن را دارد که حجم صدای هرکدام به‌صورت مستقل توسط  کلیدهای کنترلی قابل‌تنظیم است.

خروجی AUX این دستگاه امکان اتصال آن به دیگر دستگاه‌ها نظیر ساب ووفر را فراهم می‌کند.

به دلیل داشتن ریموت کنترل، میتوان این آمپلی فایر را به وسیله یک ماژول کنترل IR به سیستم خانه هوشمند نیز متصل نمود و علاوه بر کنترل دستگاه از خارج از محل نصب، روشن و خاموشی، تغییر موسیقی درحال پخش، تنظیم ولوم و... را با سناریوهای هوشمند مطابق با نیاز کاربر انجام داد.

منبغ تغذیه دستگاه پخش موسیقی رومیزی JX600  ، برق 220 ولت  AC می‌باشد و کابل برق در جعبه محصول قرار دارد.

با توجه به توان خروجی 400 وات و تعداد اسپیکر و میکروفن قابل پشتیبانی، میتوان از این دستگاه جهت سیستم صوتی خانگی، محیط های اداری، تجاری، صنعتی، ورزشی و مذهبی با فضای بزرگ استفاده کرد.

اتصال اسپیکر به آمپلی‌فایر توسط کابل های صوتی صورت میگیرد.  

 قابل ذکر است که انواع کابل صوتی توسط کمپانی SOS تولید میشود .

 کارشناسان فروش سایت دراک شاپ، همواره آماده مشاوره رایگان به‌صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری در خصوص انتخاب سیستم صوتی مناسب شما می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به نصب در شهر شیراز، بوشهر، یاسوج و شهرستان‌های دارای نماینده در استان فارس، تکنسین‌های فنی شرکت قادر به ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشند.

 

مشاهده قیمت و سفارش از فروشگاه




برند: S.O.S

مدل: JX600-8

تعداد اسپیکر : هشت

توان هر خروجی: 50 وات

نحوه کنترل ولوم :دارای کلید ولوم مجزا به ازای هر خروجی اسپیکر

ورودی ها: USB، بلوتوث و دو پورت AUX

قابلیت نصب در رک: دارد

تعداد پورت میکروفن: 3

امکان کنترل صدای میکروفن: دارد -توسط کلیدهای ولوم میکروفن

منبع تغذیه: برق 220 ولت AC

صفحه نمایشگر: دارد - زمینه آبی

خروجی ها: AUX

اکولایزر: دارد

امکان اتصال به ساب ووفر: دارد - توسط خروجی AUX

امکان اتصال به تلویزیون: ندارد

گارانتی: شش ماه با شرایط برند

ابعاد: 483× 90× 235 mm

محتویات جعبه

دستگاه آمپلی‌فایر، ریموت‌کنترل IR، کابل برق، کابل AUX، آنتن‌های بلوتوث و رادیو FM

 

نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :
ایمیل :
تعداد درخواستی :

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.