هایک ویژن TurboHD5 را معرفی کرد
نویسنده : مدیر سایت    
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
    
بازدید: 5659
    
زبان : فارسی
    

هایک ویژن TurboHD5  را معرفی کرد:

هایک ویژن با معرفی خانواده محصولات نظارت تصویری TurboHD5 که با تکیه بر پیشرفت های امنیتی شگرفی تولید شده اند، انقلاب عظیمی را در زمینه نظارت تصویری ایجاد کرد.

این محصولات شامل دوربین های ColorVu TurboHD و دستگاه های ضبط  AcuSense TurboHD Dvr می باشند. این تکنولوژی ، شناسایی و واکنش به نقص های امنیتی را برای سازمانها و افراد بسیار ساده تر کرده است. به علاوه اینکه امکان مداخلات انسانی و هزینه های امنیتی را به حداقل می رساند.

مزایای ویژه  AcuSense TurboHD Dvr:

خانواده AcuSense TurboHD Dvr با داشتن 11 مدل Dvr بروزترین تکنولوژی یادگیری سلسله مراتبی جهت شناسایی و تشخیص اشیا استفاده میکند. این محصولات وسیله نقلیه یا انسان را شناسایی کرده و آلارم های کاذبی که توسط حیوانات ،برگ درختان و دیگر اشیای محیط ایجاد می شود را فیلتر میکند. در نتیجه باعث کاهش هزینه کاربران جهت بررسی این آلارم های کاذب می گردد.

این دستگاه دارای قابلیت جستجوی سریع AcuSense می باشند که قادر است فیلم انسان و وسایل نقلیه را به صورت خودکار از مجموعه داده های  ویدئویی گسترده خود شناسایی و استخراج کند. و بدینوسیله صرفه جویی کارکنان در وقت را در پی خواهد داشت.

مزایای کلیدی ColorVu TurboHD:

دوربین های ColorVu TurboHDقابلیت تهیه تصاویر رنگی شفاف را حتی در شرایط نور کم فراهم میکند. قابلیت رنگ پردازی 24 ساعته این دوربین ها از فن آوری هایی نظیر شیشه های نوریED  و large iris ،لنز ضد پخش اشعه و large sensing pixels ،warm supplemental lighو دیگر فن آوری های ویدئویی ابتکاری حاصل می شود.

با تصاویر واضح تر ورنگی تر ، مشتریان هایک ویژن حتی در شب در برابر شکاف های امنیتی محافظت میشوند.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.