مزایای استفاده از سیستم خانه هوشمند به صورت بی سیم(وایرلس)
نویسنده : مدیر سایت    
چهار شنبه 2 خرداد 1397
    
بازدید: 5907
    
زبان : فارسی
    

 

امروزه امکان هوشمند سازی ساختمان به صورت وایرلس(بی سیم) و بدون نیاز به هرگونه کابل کشی و سیم کشی مهیا شده است.این روش هوشمند سازی دارای مزایای متعددی است. از جمله:

1.امکان نصب سیستم بر روی بستر سنتی بدون نیاز به تخریب و کابل کشی:با استفاده از هوشمند سازی بیسیم شما میتوانید ظاهر سنتی منزل و یا محل کار خود را حفظ کرده و بدون نیاز به حذف کلیدهای روشنایی ، با استفاده از ماژول و یا کلیدهای تاچ هوشمند که درمحل کلید های قبل قابل نصب هستند خانه خود را هوشمند کنید .توجه نمایید که در سیستم های هوشمند قدیمی عدم وجود کلیدهای روشنایی مشکلات زیادی را برای استفاده کنندگان بوجود می آورد.

2.امکان نصب تجهیزات جدید حتی پس از نصب و راه اندازی:یکی دیگر از مزایای استفاده از ساختمان هوشمند بی سیم امکان اضافه کردن تجهیزات هوشمند در هر زمان پس از نصب است شما میتوانید با حداقل سیستم هوشمند مثلا فقط با هوشمند سازی لامپ ها شروع کرده ، سپس تجهیزات را ارتقا داده و سایر تجهیزات الکترونیکی منزل خود را نیزهوشمند نمایید.

3.حذف هزینه های کابل کشی و سیم کشی:با استفاده از ساختمان هوشمند بی سیم هزینه های ناشی از کابل کشی و سیم کشی کاهش یافته و در نتیجه با هزینه کمتری می توانید منزل یا محل کار خود را به یک ساختمان هوشمند تبدیل کنید.

4.نصب آسان:با استفاده هوشمندسازی بی سیم می توانید در حداقل زمان (حتی در مدت زمان یک روز) ساختمان خود را به یک ساختمان هوشمند تبدیل نمایید.

5.با سیستم هوشمند سازی بیسیم ،شما در کنار سیستم هوشمند ،کارایی و عملکرد سیستم سنتی را نیز خواهید داشت: چنانچه سیستم به هر دلیلی عمل نکند، سیستم شما مختل نشده و میتوانید به صورت سنتی روال روزمره زندگی خود را داشته باشید ولی در سیستم های کابل کشی اگر بخشی از مدار یا رله ها به مشکل داشته باشندعملا شما هیچ یک از سیستم ها را در اختیار نداشته حتی ممکن است سیستم با اختلال مواجه شود.

6.امکان جا به جایی سیستم هوشمند: در ساختمان هوشمند بی سیم به دلیل این که کلیه تجهیزات به صورت وایرلس نصب شده اند این امکان فراهم شده است که با تغییر محل زندگی خود سیستم هوشمند منزل را هم به مکان جدید انتقال دهید.

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.