چگونه بدون هیچ افزونه‌ای از سایت‌ها اسکرین‌شات تمام صفحه بگیریم
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 25 خرداد 1398
    
تعداد بازدید: 807
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/3/25
منبع : www.zoomit.ir

گوگل کروم و مایکروسافت اج ویژگی‌های پنهان زیادی دارند، یکی از این ویژگی‌ها ذخیره‌ی اسکرین‌شات کامل یک وب‌سایت بدون نیاز به هیچ افزونه‌ای است.

سیستم اعلام حریق در شیراز-سیستم اعلام حریق-اعلام حریق در شیراز-ردیاب خودرو-ردیاب خودرو در شیراز-هوشمندسازی ساختمان در شیراز

در گوگل کروم و مایکروسافت اج کرومیوم ویژگی وجود دارد که با آن می‌توانید بدون نیاز به هیچ افزونه‌ای از صفحات سایت‌ها اسکرین‌شات کامل یا scrolling screenshot بگیرد.

چگونه در گوگل کروم و مایکروسافت اج اسکرین‌شات تمام صفحه بگیریم

گوگل کروم یا مایکروسافت اج کرومیوم را بازکنید از بالای صفحه سمت راست‌روی  سه نقطه ... کلیک کنید و سپس گزینه‌ی More Tools را انتخاب کنید. حالا وارد گزینه‌ی Developer Tools شوید. برای راحتی کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+I در ویندوز یا Command+Shift+I در مک استفاده کنید.

 

حالا در پنل سمت راست‌روی سه نقطه ... کلیک کنید و سپس گزینه‌ی Run Command را انتخاب کنید. برای راحتی و سرعت در کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+P در ویندوز و Command+Shift+P در مک استفاده کنید.

 

 

حالا صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در خط فرمان آن Screenshot را تایپ کنید و سپس از بین گزینه‌های ظاهرشده، گزینه‌ی Capture full-size screenshot را انتخاب کنید.

 

اگر اسکرین‌شات به‌صورت خودکار ذخیره نشد، پنجره‌ای برای ذخیره عکس بازخواهد شد.

تاسیسات برق و روشنایی-تاسیسات برق و روشنایی در شیراز

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.