به روزرسانی جستجوگر گوگل
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 7 مرداد 1397
    
تعداد بازدید: 431
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/5/7

گوگل به تازگی نحوه دسترسی شما به اتفاقات و مناسبت ها را تغییر داده است و کاربران به زودی نتایج جالب تری را مشاهده خواهند کرد.

 

حالا زمانی که شما در مورد مناسبتی جستجو می کنید با کلیک بر روی مراسم مورد نظر می توانید از قیمت بلیط ، بررسی محیط ، زمان و موقعیت مکانی مراسم اطلاع پیدا کنید.شما حتی می توانید این مراسم را ذخیره کنید تا بعدا باز هم آن را مشاهده کنید و یا از این طریق بتوانید بلیط های خود را از سایت های فروش بلیط خریداری کنید.

این به روز رسانی جدید تمام مراسم و مناسبت ها را شامل می شود مانند کنسرت ها ، فستیوال های محلی ، کلاس های آشپزی و موزه ها.جستجوهایی مانند مراسم های نزدیک من یا کنسرت های مجانی می تواند راهنمای شما در این زمینه باشد.

در این بخش همچنین پنجره ی (( برای شما )) وجود دارد که بر اساس سلایق و علایق شما مراسم و برنامه ها را پیشنهاد می کنند مانند پیاده روی ، آشپزی و عکاسی.گوگل با استفاده از ابزارهایی تلاش کرده تا برنامه ها و مراسم های بزرگ دسترسی راحت تری برای مخاطب داشته باشد اما در صورت نزدیک بودن یک مراسم محلی آن را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد.

گوگل اعلام کرده است که این افزونه تا چند روز آینده در سرتاسر آمریکا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 سیستم اعلام حریق-اعلام حریق-سیستم اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق

در ادامه می خواهیم یک توضیحاتی در مورد شرکت گوگل خدمت شما دوستان ارائه کنیم:

گوگل بر گرفته شده از واژه ی گوگول  که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.گوگل به‌طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است، و روزانه بر روی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو، و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد. نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی گوگل+ را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامه‌هایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیام‌رسان فوری گوگل تاک. گوگل سازنده پرکاربرترین سیستم‌عامل موبایل جهان، اندروید و سیستم‌عامل گوگل کروم نیز هست.

اعلام حریق-سیستم اعلام حریق-اعلام حریق-اعلام حریق در شیراز-اعلام حریق

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.