فروش اعتباری تسلا

  

سخنی کوتاه با همکاران گرامی

همانگونه که مستحضرید ، سیستم اعلام حریق یک محصول استراتژیک در حوزه ایمنی و صنف سیستم های امنیتی و حفاظتی میباشد . نصب اصولی و استفاده از تجهیزات دارای استاندارد و تاییدیه تاثیر بسزایی در حفاظت از جان و مال هموطنان عزیزمان دارد . از طرف دیگر ، سهل انگاری و قصور در نصب این سیستم ها یا استفاده از تجهیزات غیراستاندارد ، میتواند موجب خسارتهای جبران ناپذیری گردد . 

اهمیت سیستم های اعلام حریق به حدی است که یکی از مراحل اخذ پایان کار ساختمان یا مجوز فعالیت های صنفی ، داشتن تاییدیه سازمان آتش نشانی درخصوص سیستم اعلام حریق استاندارد و مورد تایید میباشد .

در همین راستا و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه ، شرکت دراک به عنوان نماینده انحصاری سیستم های اعلام حریق تسلا  در استانهای فارس ، بوشهر و هرمزگان ،  جهت رفاه حال همکاران عزیز و ایجاد بستر مناسب و پرسود جهت فعالیت در حوزه فروش و نصب سیستم های اعلام حریق ، شرایط ویژه ای را برای همکاران فعال و علاقه مند به فعالیت در این زمینه در نظر گرفته است :

هدف ما رسیدن به کشوری ایمن با افزایش دانش فنی و رضایت هرچه بیشتر همکاران و افزایش آگاهی کارفرمایان محترم میباشد . جهت رسیدن به این هدف ، نیازمند یاری کلیه همکاران عزیزمان در هر شهر و استان میباشیم . همکاری شما عزیزان ، پشتوانه و دلگرمی ما خواهد بود .

جهت درخواست تشکیل پرونده اعتباری کلیک کنید.

جهت اطلاع از شرایط همکاری و تشکیل پرونده اعتباری ، با ما در تماس باشید یا در قسمت ارتباط با ما شماره خود را وارد نمایید . کارشناشان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .